Jak długo trwa udzielenie odpowiedzi?

Licząc od chwili otrzymania informacji o zaksięgowaniu wpłaty, odpowiedź otrzymają Państwo w ciągu 24 godzin. W przypadku, gdy sprawa będzie wymagała dłuższego czasu realizacji, zostaną Państwo o tym poinformowani.

Czy istnieje możliwość utworzenia konta klienta?

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość rejestracji co umożliwia Państwu zadawanie pytań poprzez panel w serwisie. Założenie konta zapewnia Państwu stały dostęp do poprzednio zadanych pytań, przesłanych dokumentów i udzielonych odpowiedzi. Jest to także wygodna opcja, która pozwala na łatwiejsze zadawanie kolejnych pytań w przyszłości lub pytań dodatkowych. Informacje przesyłane za pośrednictwem konta Klienta są także przesyłane do Państwa drogą mailową.

Jak długo trwa wycena pytania?

Wycena przesyłana jest do Państwa bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin, o ile pytanie zostanie zadane w dzień roboczy w godzinach 7:00 – 20:00. W dni wolne od pracy a także po godzinach pracy, wycena zajmuje więcej czasu, jednak także przesyłana jest bez zbędnej zwłoki. Po otrzymaniu wyceny istnieje możliwość rezygnacji z usług. Wycena ma charakter niezobowiązujący.

Jak zadać pytanie?

Aby zadać pytanie wystarczy wprowadzić jego treść w okienku służącym do zadawania pytań . Możliwe jest także załączenie plików, dokumentów czy obrazów.  Nie ma konieczności podawania żadnych danych poza adresem e-mail. Gwarantuje to Państwu anonimowość. Adres e-mail potrzebny jest do udzielenia odpowiedzi lub zalogowania się do naszego serwisu (w przypadku założenia konta Klienta).

Czy mogę otrzymać fakturę?

Fakturę mogą Państwo otrzymać po przesłaniu informacji na adres e-mail serwisu lub poprzez konto Klienta. Przesyłamy także faktury w wersji papierowej na żądanie Klienta (w ciągu 7 dni od dnia przesłania zapytania).