Jak to działa
Poprzez serwis prawnik online 24 mogą Państwo uzyskać poradę prawną od prawników specjalistów (radca prawny, adwokat, notariusz, doradca podatkowy) z danych dziedzin. Pomagamy również przy sporządzaniu pism prawnych, umów (w ramach stworzenia ich w całości a także w zakresie sprawdzenia ich poprawności, uzupełnienia). Wspomagamy w uzyskaniu pomocy w zakresie reprezentacji przed sądami czy organami u najlepszych, sprawdzonych prawników. Serwis prawnikonline24 skierowany jest do osób fizycznych oraz firm. Oferujemy jednorazowe porady a także pomoc prawną w stałym miesięcznym abonamencie od 100 zł. brutto.
Każde zgłoszenie wyceniane jest indywidualnie, gdyż jasnym jest dla nas, że do każdego problemu należy podejść odrębnie i nie istnieją uniwersalne rozwiązania. Nasze opinie zawsze mają formę dokumentu, nie przesyłamy notatek e-mail ani gotowych formuł, każda sprawa jest dopasowana do faktycznej sytuacji, dzięki czemu Klient otrzymuje produkt, który może zostać użyty jako dokument oficjalny, który można przedłożyć w sądzie, urzędzie, kontrahentowi czy wykorzystać w inny sposób a także jest całkowicie skrojony pod realne potrzeby i pytania.
Licząc od chwili otrzymania informacji o zaksięgowaniu wpłaty, odpowiedź otrzymają Państwo w ciągu 24 godzin. W przypadku, gdy sprawa będzie wymagała dłuższego czasu realizacji, zostaną Państwo o tym poinformowani.
Tak, w każdej chwili istnieje możliwość rejestracji co umożliwia Państwu zadawanie pytań poprzez panel w serwisie. Założenie konta zapewnia Państwu stały dostęp do poprzednio zadanych pytań, przesłanych dokumentów i udzielonych odpowiedzi. Jest to także wygodna opcja, która pozwala na łatwiejsze zadawanie kolejnych pytań w przyszłości lub pytań dodatkowych. Informacje przesyłane za pośrednictwem konta Klienta są także przesyłane do Państwa drogą mailową.
Wycena przesyłana jest do Państwa bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin, o ile pytanie zostanie zadane w dzień roboczy w godzinach 7:00 – 20:00. W dni wolne od pracy a także po godzinach pracy, wycena zajmuje więcej czasu, jednak także przesyłana jest bez zbędnej zwłoki. Po otrzymaniu wyceny istnieje możliwość rezygnacji z usług. Wycena ma charakter niezobowiązujący.
Aby zadać pytanie wystarczy wprowadzić jego treść w okienku służącym do zadawania pytań . Możliwe jest także załączenie plików, dokumentów czy obrazów. Nie ma konieczności podawania żadnych danych poza adresem e-mail. Gwarantuje to Państwu anonimowość. Adres e-mail potrzebny jest do udzielenia odpowiedzi lub zalogowania się do naszego serwisu (w przypadku założenia konta Klienta).
Fakturę mogą Państwo otrzymać po przesłaniu informacji na adres e-mail serwisu lub poprzez konto Klienta. Przesyłamy także faktury w wersji papierowej na żądanie Klienta (w ciągu 7 dni od dnia przesłania zapytania).